czwartek, 31 maja 2012

#2 - KARAOKE

Hej kochani!

Lubicie karaoke? Ja uwielbiam! ^^
Uważam, że każda gyaru, a zresztą nie tylko, po prostu każdy, powinien kiedyś spróbować! ^^
Wiem, że wiele osób twierdzi że nie umie śpiewać... ale przecież raz się żyje! To naprawdę świetna zabawa! Jeśli nie próbowaliście to spróbujcie chociaż raz!
Macie ulubione piosenki? A może są takie których wam brak w waszych ulubionych klubach karaoke?
Tymczasem udostępniam wam kolejny odcinek mojego vloga :)

AgEpOyO!

.iris })i({




PS: ALE MAM MINĘ NA MINIATURCE XD!

2 komentarze:

  1. Ja nigdy nie byłam na karaoke, ale zawsze zastanawiałam się jak to wygląda :]
    Wrzuciłabyś kiedyś jakiś filmik jak śpiewasz, chętnie bym posłuchała :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Irisu, kopnę Cię normalnie w tyłek xD ! Ty mi mówisz, że chciałabyś być bardziej pewna siebie itd. a potrafisz zaśpiewać przed całym tłumem ludzi? xD dziewczyno, podziwiam! <3

    OdpowiedzUsuń