czwartek, 16 kwietnia 2015

Hejeczka wszystkim! (´。• ω •。`) ♡

Znowu minęło trochę czasu. (*μ_μ)

Okazało się, że praca zajmuje sporo czasu i nie siedzę przed komputerem zbyt często. ::>_<::
A gdy siedzę, poświęcam swój czas uaktualnianiu polskiej wersji strony musicJAPANplus
\(゜ロ\)(/ロ゜)/
Pierwsza okazja - moje urodziny!
♡\( ̄▽ ̄)/♡
Tak moi drodzy. 26 marca znów się postarzałam. Tym razem nie sama. Urodziny urządziłam wspólnie z kolegą. Przyszli nasi wspólni znajomi i było super. Jeszcze przed imprezą spotkałam się też z moją kochaną Judytą, która niestety nie mogła do nas dołączyć ~T_T~

W ostatnim czasie było kilka okazji, o których powinnam była napisać, ale wena znowu mnie opuściła toteż postanowiłam uraczyć Was niedługim postem zbiorczym. (≧▽≦)/~┴┴

Mimo wszystko tak dzień jak i wieczór były super. Naprawdę niezapomniany. Czułam się naprawdę wyjątkowo! ♡ (˘▽˘>ԅ( ˘⌣˘)




Potem przyszły święta. Spędziłam je jak zwykle obżerając się z rodziną i pewnie bym tam pękła gdyby nie Madzia, która z tej okazji przyjechała do Białegostoku i wyzwoliła mnie od świątecznego stołu. (´-ω-`( _ _ )


Przywiozła ze sobą świetny prezent prosto ze sklepu La Puella. Super szampon、 po którym moje włosy są po prostu boskie! (*ノ∀`*)



Poniżej jeszcze moja świąteczna stylizacja ^___^


Obydwie te imprezy były też doskonałą okazją na to, by wypróbować nowe soczewki. GEO Princess mimi grey. Mega ślicznie wyglądają na zielonych oczach! Wbrew pozorom bardzo fajnie wtapiają się w naturalny odcień tęczówki. Poniżej widać zdjęcia w świetle naturalnym i sztucznym ^o^


A kilka dni temu po powrocie do domu czekała mnie jeszcze jedna niespodzianka! Paczuszka prosto z Japonii od mojej drogiej Asami nee chan <3 Specjalnie dla mnie uszyła tote bag i kosmetyczkę z Alicjowym printem i napakowała ją gadżetami także związanymi z Alicją w Krainie Czarów! Byłam ZACHWYCONA! (*/▽\*)



Na breloczku znalazło się nawet moje imię <3 

Poza Alicjowymi rzeczami było tam jeszcze kilka innych drobiazgó takich jak maskotka, słodycze i oczywiście urodzinowa kartka w kształcie tortu!!! (≧◡≦) ♡


Teraz niestety choruję i zalegam w domu. Ale była to doskonała okazja, żeby znaleźć rzecz zagubioną! Japońskie perfumy Angel Heart <3


Kocham Was,

Do zobaczenia wkrótce (ノ´з`)ノ

})i({ AgEpOyO })i({

.iris

2 komentarze: