sobota, 8 grudnia 2012

Hej ho~moje Mikołaje x) !

Cześć moi mili! 



Jak tam u was? Zima na dobre zawitała do Polski więc pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że wszyscy jesteście zdrowi.  ((´∀`*))ヶラヶラ
Lubicie zimę? Ja szczerze powiedziawszy wolę kiedy jest ciepło a słoneczko grzeje mi buzię o(°ω°メ)O))
Późna wiosna i lato to jest to. W ogóle bardziej lubię układać sobie stylizacje letnie niż zimowe... W chłodnym okresie zawsze mam z tym większy problem... A wy? Wolicie swoje letnie czy zimowe ubrania? (´・д・`=´・д・`)

U mnie dużo śniegu, u was też?((-ω-。)(。-ω-))

Oczywiście Zima ma też pewne plusy. Śnieg wygląda naprawdę bardzo ładnie... A jeśli pogoda dopisze naprawdę da się nim cieszyć. Zauważyłam też, że znów do łask wróciły buty EMU. Lubicie je? Zapewne mają w sobie jakiś rodzaj uroku, bo nawet ja uważam, że zdarza się, że wyglądają naprawdę słodko, ale niestety ciągle też myślę, że są straszliwie bezkształtne i stopa w nich wygląda jak u yeti >.>;;; haha... Co nie zmienia faktu, że odpowiednio dobrane mogą wyglądać uroczo... A wy macie takie buty? A może kompletnie wam się nie podobają? Tak czy owak, na pewno wciąż są na topie, choć osobiście uważam, że dużo ładniej wyglądają różne ich "przeróbki", czy też po prostu buty inspirowane EMU.


Ale ale, moi drodzy, minęły przecież mikołajki! Czy dostaliście jakieś fajne prezenty, którymi chcielibyście się pochwalić? A może to u was taki dzień, jak każdy inny? Pozostając w temacie butów, mi Mikołaj przyniósł prześliczne kapciuszki... (´ゝз・)─☆

Kawaii daneee?(*∩ω∩)

A jak przygotowania do świąt? Rozpoczęte? Wasze portfele, są już szczuplejsze czy jeszcze, cieszą się "pełnymi brzuszkami"? Ja powoli rozglądam się w poszukiwaniu... to znaczy mój wewnętrzny Mikołaj, zlecił mi polowanie na prezenty. Ponieważ w końcu oddałam pierwszy rozdział swojej pracy magisterskiej, mogę  w końcu skupić się na wykonaniu tej misji...  o(°▽°)/ ha! Więc jak to mówią, FAITO! 

})i({ AgEpOyO! })i({


.iris })i({

11 komentarzy:

  1. fajne te kapciuchy xD no emu i inne podobne może nie są piękne, ale na mróz są idealne. sama posiadam (oczywiście nieoryginalne xD ) i jeśli na dworze jest mroźno, ale koniecznie SUCHO, to to są butki idealne XD cieplutkie <3 ale fakt, na dłuższe chodzenie się nie nadają, bo męczą się w nich nogi x;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słyszałam że przemakają na mokro - w ogóle przecież to materiał więc w ogóle sam pomysł chodzenia po mokrym zdaje siębyć kosmiczny ne XD""""

      Usuń
  2. eh, z wyglądu emu (właściwie jaka jest ich
    poprawna nazwa? O.o") całkiem mi się podobają,
    ale niestety po paru minutach chodzenia w nich
    strasznie mnie kostki napieprzają... Wniosek? Buty
    nie dla mnie. Ale słyszałam, że oryginalne EMU nie
    przemakają i mają jakimś magiczny psikacz do tego.
    Czy to prawda to nie wiem...

    Słodkie te kapciuchy dostałaś ^^♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EMU to po prostu marka, która pierwsza wypuściła takie buty, więc tak je nazywam. Oryginalne EMU są ze skóry baraniej więc nie powinny przemakać - ale te powszechnie używane podróbki, które wyglądają jak EMU to buty ze sztucznego materiału ^^""""" więc normalne, że będą przemakały ^^" Ja kupiłam inne buty na zimę. Są ze skóry (właściwie to ze skai ale to wciąż skóra tylko nie obrabiana na gładko ;p so... ) mają dwa razy wyższą podeszwę i bardziej dopasowane do stopy, ładniej moim zdaniem wyprofilowane nie jak dla yeti XDDD - dla mnie wyśmienite wygodne mogę śmigać cały dzień i jest idealnie :3

      Usuń
    2. sprawdziłam że ten typ butów nazywa się ugg :> http://en.wikipedia.org/wiki/EMU_Australia

      Zapomniałam też podziękować za komentarz dotyczący kapci :3 dziękuję <3

      Usuń
    3. oryginalne emu mimo iz sa ze skory przemakaja tak samo jak te tanie podrobki za 20 zl. poza tym te z firmy emu szybciej sie deformuja (mam na mysli podeszfe, ktora dziwnie na piecie sie zciera od wewnetrznej strony)
      ogolnie te buty w polsce nazywane sa muflonami badz kapciami. jednak to pierwsze jest powszechnie uzywane.

      Usuń
    4. właśnie zawsze mi się wydawało że uggowe podeszwy nie są zbyt stabilne... zawsze widziałam u dziewczyn brzydko zdeformowane i aż sie zastanawiałam, czy teraz dziewczyny tak krzywo chodzą czy to przez to że te buty nie są dobrze dopasowane do nogi się tak "ześlizgują" i zdeptują po bokach :|

      Usuń
  3. Ostatni typ butów moim zdaniem jest najpiękniejszy. ♡ Sama jednak nie jestem fanką emu-kapci, nie ciągnie mnie do nich jakoś specjalnie.
    A i kapcieee, d'awwww, musi być Ci w nich ciepło strasznie podczas chodzenia po domu i ogółem, zazdroszczę. Są słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. jesli chodzi o zime. teraz raczej do lask powrocila nam chyba jesien. nienawidze tej chlapy. osobiscie wole kiedy jest cieplutko i swieci sloneczko, jednak kiedy mam wybierac miedzy sniegiem a deszczem bezapelacyjnie wole jednak snieg.
    buty emu chyba nigdy tak naprawde nie wyginely w modzie. zmieniaja sie tylko 'obicia". sa wygodne, cieple i idealne na sniezne spacery. czego chciec wiecej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, było tyle śniegu... a teraz jest okropna chlapa.. :O

      Usuń