poniedziałek, 20 maja 2013

Sto lat sto lat... i zakupy (;´Д`A

Hej ho!


Maj - miesiąc, w którym w tym roku impreza goni imprezę. Tydzień temu pisałam Wam o komunii mojej siostry.. dziś czas na urodzinowe party ψ(`∇´)ψ
A dokładniej jedną wielką imprezę... nazwijmy to - "zbiorczą". Szczęśliwym (o ile nie patrzymy na to pod kątem finansowym XD) zbiegiem okoliczności moje dwie królewny, Judyta i Ruka, obchodzą urodziny w jednym okresie w związku z czym postanowiły urządzić wspólną imprezę ヾ(*´∀`*)ノ
Cała impreza odbyła się w domu Judyty na wsi. Pogoda jest teraz piękna, więc nie ma możliwości, aby znaleźć lepsze miejsce! (#^ω^)

Nie ukrywam, że wszyscy bawiliśmy się świetnie. Prezenty także przypadły chyba naszym solenizantkom do gustu bo kiedy je otwierały oczka im się świeciły! ~\(^^๑\)



Czyż nie wyglądały na zadowolone ^_^? 
Była piękna pogoda, pyszne jedzenie i domowe karaoke, a co najważniejsze doborowe towarzystwo! (=゚ω゚)ノ


Oto nasze cukiereczki (✿◖◡​◗):
Judyta i Ruka

Pan Tort
Poniżej jeszcze parę zdjęć z naszej zabawy  ( *`ω´) :












Jeszcze raz życzę im sto lat! Niech rosną duże!!! ... albo lepiej nie Σ(´д`;)

Jeśli chodzi o dzień dzisiejszy między zajęciami z japońskiego i chińskiego (tak tak - poniedziałek to żółty dzień X_x;;) udało mi się wyskoczyć na małe zakupy, a oto ich rezultat: 

Płyn micelarny do demakijażu - Eveline
Rozświetlacz w sztyfcie - Catrice
Puder matujący - miss sporty
Liptint - Catrice 
i na deser dezodorant z Monster High, który prześlicznie pachnie *-*


A ponieważ Miru poprosiła mnie o zaprezentowanie, jak nowa tinta wygląda na ustach zrobiłam sobie zdjęcia u・ェ・u : 



Tak, dobrze widzicie - odnalazłam swój zaginiony aparat! Od razu lepiej neee? 
Jednak mimo wszystko, jakkolwiek miałam dobre chęci, zdjęcie z dzisiejszą stylizacją wyszło ruszone, (╬◣д◢) musicie mi wybaczyć. Nie będę jej już opisywać...idę spać! ...φ(・ω・*)☆ 


})i({ AgEpOyO })i({

.iris

4 komentarze:

  1. no czego ty nam życzysz xD?
    btw tym "żółtym dniem" mnie rozwaliłaś xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to czego - przecież wiesz XDDD Życzę (sobie), żebyś była grubsza ode mnie XDDDDDDDDDDD

      Usuń
  2. wszystkie wyglądałyście super ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie dziękujemy @3@ <3 Następne zdjęcie chcę z tobą ;w; !!!!

      Usuń